14 d’abril: La normalitat

Tokyo

Em llevo a les 4 per ser a quarts de cinc a Changi.

Vol sense incidències, potser una mica massa de turbulències en arrivant al Japó, cosa no infreqüent en primavera. El cel va ser totalment núvol durant les sis hores i mitja de trajecte de manera que vaig fer el viatge amb el cobrefinestra abaixat.

Llegeixo una mica, A Feast for Crows. Em marejo. Miro The Wrestler, Righteous Kill i Rockanrolla. 

No he facturat però el ridícul sistema d’immigració nipó s’encarrega d’endarrerir-me pràcticament una hora. Res fora de la normalitat.

L’Skyliner surt en deu minuts i una hora més tard sóc a Ueno. Transbordo a la lína Hibiya i aviat sóc a Kayabacho.

Tokyo em rep amb pluja, com cada vegada.

Són quarts de cinc i vull arribar aviat a l’oficina per veure l’Alan i parlar amb els japonesos. Demà hi ha la reunió i he d’acabar de mastegar unes quantes dades.

Hauria d’entrar a l’hotel, a Haneda, a les sis, però una cosa porta a l’altra i són les deu que sortim de la izakaya. Quan beuen sempre acaben xerrant de més i sempre és bo tenir una mica més d’informació fresca del Japó que no el meu cap.

L’Alan està eufòric, sembla que s’està convertint en un d’ells.

Em perdo al metro, no sabia que havia de canviar de tren a Kawasaki i llegint m’he passat unes quinze estacions. Aquest cop la pluja juga al meu favor, però: enormes retards a totes les línies. Em puc permetre el luxe de retrobar el camí un cop ja he passat Yokohama i de tornar a equivocar-me dues vegades més abans que no deixin de circular els trens.

L’hotel és just en sortir de l’estació. Check-in només amb set hores de retard. Parlo amb la Masako, parlo amb ma mare, parlo amb mi mateix i em disposo a dormir tres hores fins l’endemà.

El vol a Hakodate és a les 7.

Anuncis

Deixa un comentari

